2013. szeptember 1., vasárnap

Díjaim #1 #2 #3

Hát vagyok olyan szerencsés, hogy egyszerre három díjat is kaptam, úgyhogy nagyon köszönöm^^
Köszönöm Laure Dessauge-nek, Adél Gellén-nek és Vivien Orosznak^^


Mivel mindhárom díj ugyanolyan, így csak a kérdésekre fogok külön válaszolni, a többi pedig ugyanaz lesz, ezért csak egyszer írom le :D

• Írj magadról 11 dolgot!
• Válaszolj 11 kérdésre!
• Írj 11 kérdést!
• Küldd tovább 11 embernek! (visszaküldeni nem ér)

11 dolog magamról:
1. Imádok olvasni, az a szenvedélyem.
2. Jelenleg a Vvyan Fable könyvekre kaptam rá :D
3. A másik kedvenc elfoglaltságom az írás.
4. Most is dolgozok egy új történeten, amit akkor szeretnék felrakni, ha ez véget ér.
5. Véleményem szerint ez az egyik legjobban sikerült blogom.
6. Holnaptól 10.-be fogok járni.
7. Imádom a focit. <3
8. Sokat adok az olvasóim véleményére.
9. Anime és manga rajongó vagyok :P
10. Szeretek rajzolni.
11. Utoljára már nem maradt semmi amit mondhatnék. xD

Válaszaim:

Laure Dessauge:
1. Van kedvenc színészed?
Nincs, de vannak olyanok, amiket valamilyen szinten előnyben részesítek, pl. a fehér, a fekete és a rózsaszín :D
2. Ha olvastad az SzJG-t,ki a kedvenced??
Ricsi <3 ez egyértelmű <3<3
3. Milyen könyveket olvastál?
Huhh... Nagyon sokat... Párat felsorolok: Engelsfors-trilógia, Örökség-sorozat, Gergő és az álomfogók-sorozat, Percy Jackson és az Olimposziak, A Halkirálynő és a kommandó stb. stb.
4. Mivel töltötted leginkább a nyarad?
Szinte alig voltam otthon, egy csomó helyen nyaraltam :D Ha meg otthon voltam, akkor leginkább olvastam és írtam. Meglepően ihletdús időszakon vagyok túl :D
5. Szereted az osztályodat?
Nagyoon <3
6. Van legjobb barátod/barátnőd?
Mindkettő van :D
7. Mióta írsz?
Régóta, először 4 vagy 5 éve kezdtem bele egy regénybe, de az első blogomat csak 2012. júniusában indítottam.
8. Mit jelent számodra az írás?
Nagyon sok mindent. Hobbit, elfoglaltságot, kikapcsolódást.. stb.
9. Van-e kedvenc tantárgyad?
Nem is tudom... Lehet, hogy van, lehet hogy nincs, hirtelen nem jut eszembe... ja de, talán a francia.
10. Mennyire várod a sulit?
Semennyire! Egyáltalán nem! Legszívesebben visszapörgetném az időt június 15.ére. :((
11. Melyik állat a kedvenced?
Huhh.. abból is sok van. Szinte minden nagymacskát szeretek. Tigris, hiúz, párduc. I <3 them!

Adél Gellén:
1.Kedvenc állatod?
Itt is, tigris, hiúz párduc^^
2.Kedvenc könyved?
Nehéz megmondani... Most épp talán... nem nem tudom megmondani, egy csomó könyvet szeretek^^
3.Van háziállatod?
Ühüm, egy Labradorom.
4.Hogy néz ki az álompasid?
Hát nem is tudom... ha meglátom akkor biztos tudni fogom.
5.Szereted a 1D-t?
Azt nem mondanám, hogy odáig vagyok értük, de bírom a zenéjüket.
6.Legnagyobb vágyad?
Passz... Véghezvinni minden tervemet.
7.Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?
Az első, hogy legyen végtelensok kívánságom. Aztán meg életem során táncsak elhasználnám őket^^
8.Kedvenc szín?
Passsz... ide is csak ugyanazt tudom mondani, mint az előzőnél.
9.Kedvenc blog?
Ez a sok kedvences kérdés O.o. Képtelen vagyok válaszolni rájuk, mert sosem rangsorolom őket^^ Nagyon sok blogot szeretek.
10. Kedvenc elfoglaltság?
Olvasás, írás, rajzolás. Meg egy jó beszélgetés egy baráttal^^
11.Kedvenc szereplő(SzJG)?
Ricsi<3

Vivien Orosz:
1. Mennyi időt töltesz közösségi oldalakon naponta?
Sokat, de általában csak beszélgetni az ismerősökkel^^
2. Hogyan jellemeznéd magad?
Inkább nem jellemezném...
3. Mik a terveid a jövőre nézve?
Nagyon sok van :P
4. Kedvenc város?
Kőszeg <3
5. Voltál-e már külföldön?
Ühüm. :D
6. Szeretsz tanulni? [Xd]
Ez most egy költői kérdés? xD
7. Kedvenc szín?
Ugyanaz, mint ez előzőekben :P
8. Hány éves vagy?
15
9. Mi a hobbid?
Írás, olvasás, rajzolás.
10. Hiszel a fiú-lány barátságban?
Hiszek.
11. Van-e kiszemelt pasijelölt?:D
Öhm... Muszáj válszolni?... Am nincs. :3

11 kérdés:
1. Van kedvenc filmed?
2. Kedvenc énekesed/énekesnőd?
3. Miért kezdtél el blogot írni?
4. Mióta írod a blogod?
5. Mi a véleményed a blogodról?
6. Milyen témában szeretsz olvasni?
7. Milyen stílusba sorolnád magad?
8. Élvezed az írást, vagy csak afféle unaloműzőként használod?
9. Mi az, amit a legjobban szeretsz a világon, bármilyen kategóriában?
10. Sminkeled magad?
11. Hány éves vagy?

11 ember, akinek küldöm (márha összejön a 11 xD)
1. Henó
2. Betti
3.Kata S.
 nem tudok többet... O.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése